3. jan. 2014

du skal ikke have mig tilbage.

fuck dig at du overhovedet prøver.

hvorfor begynder du på det her igen? du ved godt det ikke nytter, det vil aldrig blive godt, sådan helt godt. vi vil aldrig helt blive en del af hinandens hverdag, når vi kun kan ses i weekenden pga af afstanden. det var dig der ville ud af det for 3 måneder siden, nu må du acceptere at det måske ikke er helt lige så sjovt som du havde regnet med. desuden har ingen af os råd til det, den lorte færge koster jo penge.
fuck det hele lige nu. fuck allermest dig
hvorfor skal du overhovedet gør det her?????

Veninde siger, hvilket hun har sagt alle de gange du har skrevet til mig, at jeg skal ignorere dig - du gør ikke noget godt for mig. og jeg ved Veninde har ret, især når du begynder på det der pis. øv.

2 kommentarer:

  1. Fuck. Ham. Veninde har ret.

    (Ville virkelig gerne skrive noget poetisk og inspirerende, men kan ikke, mit hoved er i koks. Håber du er okay <3.)

    SvarSlet